Известие

Collapse
No announcement yet.

Аз ли съм най-големия карък

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    колеги моля за помощ!предстои ми смяна на основните или биелните лагери... ориетираит

    Моля ориентирайте ме за цени... Какво трябва да се направи и всичко свързано с това..може би ще се наложи да търся и цял мотор незнам още..впрочем става на дума за АР 156 2.0 155К.С. Моля без празноглави изказвяния и въпроси.Очаквам сериозно отношение по въпроса ми..Благодаря предварително за помощта!!!! Моля да пишете и на лично ето и скайп ако е нужно beast_mw

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от nikotm Покажи съобщение
      Аз пак да питам тъй като искам по колата ми всичко да е наред.:какви са нормите на корекции на дюзите.
      Питам защото едната дюза нещо неми харесва.На студен мотор и на обороти са приблизително така.
      1 0.65
      2 -0.34
      3 -0.38
      4 1.24

      На топъл мотор и на обороти са тези

      1 1.09
      2 0.66
      3 0.56
      4 2.70

      При задържане на 1200-1300 оборота корекцията на дюзата на 4 цилиндър става 0.99

      Колата е на 1800 километра вече от ремонта и върви много добре и няма никакво зачудване.

      Имали място за притеснение относно дюзата на 4-ти цилиндър.Благодаря.
      Гледаш само и единствено на загрял мотор, всички са добре 4-тата вече отива към фаза не много добре над 3 вече ще я мислиш, земи 2 ръка с възможност за проба и така
      156 2.4JTD 136+ PS

      Comment


      • #48
        Не свързвайте тези корекции само с дюзите. Има и други причини за тях.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #49
          Благодаря за отговора.По хардуера на мотора всичко е на шест.Изключвам липса на компресия.В събота ще затапя за проба агеера за да елиминирам и него.Ако разменя местата на 3 и 4 дюза компа няма да усети и да ми забичи грешка или греша.И кои мотори са с такива дюзи за да знам от какво да търся.Благодаря.

          поздрави:Николай
          Last edited by nikotm; d.m.y г., 22:00.
          Alfa Mito 1.4
          156 2.0 155 ex
          156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

          Comment


          • #50
            Ако сменяш местата на дюзите, ще трябва да им програмираш кодовете.
            Не се заимавай с глупости. Няма гаранция, че и нови дюзи да сложиш ще са ти перфектни тия глупави показания.
            ex - 147 16v multijet

            Comment


            • #51
              Благодаря.Еми начи Фърлям лаптопа в коша. Вярно, що се занимавам с глупости и се опитвам да си счупя колата.Колата сега си върви много добре.
              Alfa Mito 1.4
              156 2.0 155 ex
              156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от emzo Покажи съобщение
                Ако сменяш местата на дюзите, ще трябва да им програмираш кодовете.
                Не се заимавай с глупости. Няма гаранция, че и нови дюзи да сложиш ще са ти перфектни тия глупави показания.
                Емо кои кодове да се програмират на дюзите ? Аз смених всички дюзи с малко по-големки и колата си перка без проблем.
                Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

                Comment


                • #53
                  На мултиджет моторите, дюзите имат кодове.
                  ex - 147 16v multijet

                  Comment


                  • #54
                    Да живна малко темата.Сипах добавка на бардал за почистване на системата.За сега за изминати 200 километра има значителна разлика в дюзата на 4 цилиндър.Само искам да поясна че въпросната дюза при последния тест имаше корекция от 4.10 и мотора се колебаеше от време на време.
                    Attached Files
                    Alfa Mito 1.4
                    156 2.0 155 ex
                    156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

                    Comment


                    • #55
                      Забелязах че при пускането на подгряване на огледалата задния прозорец не реагира.Та днес викам чакай да вида кво става?Да е.а мама им джамбазска.
                      Та на въпроса, с какво лепило мога да залепя там една пластина и да си го пусна в действие?
                      Attached Files
                      Alfa Mito 1.4
                      156 2.0 155 ex
                      156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

                      Comment


                      • #56
                        http://store.emk-33.com/product/3820...-permatex.html

                        Ако решиш да го използваш, те съветвам да провериш внимателно дали лепеното място не грее след лепенето.

                        Има случаи, когато то нагрява заради по-лошата ел. проводимост на лепилото, оттам се получава прекомерно нагряване в малък участък и пукане на стъклото.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                          http://store.emk-33.com/product/3820...-permatex.html

                          Ако решиш да го използваш, те съветвам да провериш внимателно дали лепеното място не грее след лепенето.

                          Има случаи, когато то нагрява заради по-лошата ел. проводимост на лепилото, оттам се получава прекомерно нагряване в малък участък и пукане на стъклото.
                          Лошото е че липсва и планката та ще трябва да импровизирам.
                          Alfa Mito 1.4
                          156 2.0 155 ex
                          156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

                          Comment


                          • #58
                            Две хиляди километра след като ползвах добавката за дюзите проверих какво се случва с тях и за сега съм доволен.От тогава не се получавало това "претрисане" на ниските обороти.
                            Attached Files
                            Alfa Mito 1.4
                            156 2.0 155 ex
                            156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

                            Comment


                            • #59
                              От кои модели двигатели стават дюзите за моят мотор.Че тази четвъртата нещо почва да ме дразни.Днес жената се прибира и усещам че мотора звукът е друг.Закачам компа и хоп четвъртата пак на 4.10 корекция. Благодаря
                              Alfa Mito 1.4
                              156 2.0 155 ex
                              156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

                              Comment


                              • #60
                                ex - 147 16v multijet

                                Comment

                                Working...
                                X